عفافـــــ و حجابــــــــ

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

استغفار

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۵ ب.ظ

پسر خوش تیپ و زیبایی بود که دل هر دختری را می برد.من از او خیلی شنیده بودم.

هم از نجابتش هم از زیباییش,آن روز در راه بر گشت از دبیرستان وقتی در ایستکاه

اتوبوس منتظر اتوبوس بودیم او هم آمد.دوستانم با دیدن او همه شروع به پچ پچ کردند

دوستم سرش را چسبانده بود در گوشم و مدام از او می گفت.ببین چه چشمایی داره؟

خداییش همه چی تمومه!هیکلش هم ورزشکاریه!خیلی خودم را نگه داشتم تا به او

توجه نکنم,اما یک آن نگاهم چرخید و به نگاهش گره خورد


.از شرم زود نگاهم را دزدیدم

و در دلم استغفار کردم.دوستم اما مدام زمزمه می کرد و بی پروا او را زیر نظر گرفته بود

.وقتی به خانه برگشتم وضو گرفتم و نماز خواندم

تا نگاه پر جاذبه او را فراموش کنم.

سال بعد با ناباوری به خواستگاریم آمد.

کسی که نظر به نامحرم را از خوف خدا ترک کند,خداوند به او ایمانی عطا می کند

که شیرینی آن را در قلبش می یابد.(پیامبر اکرم(ص))

  • matineh n.b

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی